Ödeme ve teslimat yöntemleri

Amway ürünlerini istediğiniz zaman sipariş edebilirsiniz. Size en uygun ödeme ve teslimat yöntemini seçin.

Amway ürünlerini istediğiniz zaman sipariş edebilirsiniz. Size en uygun ödeme ve teslimat yöntemini seçin.

Ödeme Seçenekleri

Kredi kartı

Ödeme, Amway Online’da kayıtlı kredi kartı bilgileriniz kullanılarak yapılacaktır. “Kredi kartlarım” bölümünde tanımlı kredi kartı bilgilerinizi yönetebilirsiniz.


Teslimat seçenekleri

Amway çok çeşitli teslimat seçenekleri sunmaktadır. Siparişinizin boyutuna ve lokasyonuna uygun seçeneği seçerek maliyeti optimum seviyeye getirebilirsiniz. Sunulan seçenekler şunları kapsar:

Teslimat adresi

Kayıtlı adreslerinizden bir tanesini seçebilir yada yeni bir adres kaydedebilirsiniz.
 

Kargo
Posta Koduna göre belirlenecektir 

ÜCRETSİZ teslimat   
ASG'ler için toplam tutar 899 TL'den az olduğu takdirde 70 TL işlem gideri alınır.
Kayıtlı Müşteriler için toplam tutar 599 TL'den az olduğu takdirde 70 TL işlem gideri alınır.

                           

TESLİMAT ÜCRETİ
70 TL (KDV dahil)

Teslimat süresi
Sipariş verme tarihinden itibaren 3-4 iş günü.
 


Sıkça Sorulan Sorular

Siparişimi nerede alabilirim?

Siparişiniz belirlediğiniz adresinize gönderilecektir.

Teslimat ülkesi/bölgesi ürünün satın alındığı ülkeden/bölgeden farklı olabilir mi?

Hayır. Teslimat ülkesi/bölgesi her zaman ürünün satın alındığı ülke/bölge olmalıdır.

Siparişimin gelmesi ne kadar sürecek? 

Eve Teslim - Gün Boyu - Teslim süresi 3 - 4 iş günü.
Not: Siparişiniz için ödeme ve onay işlemleri yapılır yapılmaz siparişiniz gerekli işlemler için depomuza teslim edilecektir. 
Sipariş onayınızı aldıktan sonra, yukarıdaki teslim sürelerini dikkate almaya başlayabilirsiniz.

Teslim hizmeti için ne kadar ücret öderim?

Lütfen Teslimat ve Ödeme Seçenekleri sayfasında Teslimat Ücretleri tablosuna bakınız.

Siparişimi ne zaman takip edebileceğim? 

Siparişiniz depomuzdan sevk edildikten sonra, Takip ve İzleme Sistemi üzerinden YURTİÇİ veya HEPSİJET tarafından bir elektronik mesajın alındığını görebilirsiniz.

Paket takibi nasıl yapılır? 

Sipariş geçmişi görünümünde takip numara(ları)nıza bakabilirsiniz. Paket numarasını tıkladığınızda, YURTİÇİ veya HEPSİJET kargo takip sitesine yönlendirileceksiniz.Bu sitede en güncel durumu bulacaksınız.
Sipariş Gönderi teyit e-postasını aldığınızda, burada göreceğiniz paket numarasını (numaralarını) tıkladığınızda, Yurtiçi veya HEPSİJET kargo takip sitesine yönlendirileceksiniz.

Gönderi(leri)min teslimat rotasını değiştirebilir miyim?

Evet, Amway Müşteri Hizmetlerini arayarak veya infoTR@amway.com adresine yazarak teslimat değişikliğini yapabilirsiniz.

Eve Teslim süreci nedir?

Eve teslimi seçerseniz, kargonuz depodan çıktığında size ürünlerinizin gönderildiğini teyit etmek üzere eposta göndereceğiz.
Bu epostada takip numarası (kargo şirketinin web sayfasına bağlantılı) yer alır. Son olarak da kargo şirketi size teslimatınızın durumunu SMS veya eposta ile bildirir.

“Teslim Alma Noktasına Teslimat” süreci nedir?

Teslimat için Teslim Alma Noktası seçeneği mevcut değildir. 

Siparişimi takip edebilir miyim?

Evet, detaylı bilgi ve açıklamalar için lütfen Teslimat Seçenekleri ve Paketinizi nasıl takip edebilirsiniz? kısmının altındaki Sıkça Sorulan Sorulara bakın.

Siparişimden ürün çıkartabilir miyim?

Evet, siparişinizi onaylamadığınız sürece sepetinize ürün ekleyebilir veya sepetinizden ürün çıkartabilirsiniz.

Siparişimi iptal edebilir miyim?

Siparişiniz doğrulandı ve onaylandıysa, iptal işlemi hakkında tavsiye için lütfen yerel müşteri hizmetleri departmanınızla irtibata geçin.

Hatalı ürün gelirse, bir ürün eksik veya fazla gelirse, ne yapmalıyım?

Paket(ler)iniz kısmen otomatik kısmen manuel toplanmaktadır. Maalesef hata yaşanabilmektedir. Siparişinizde bir hata yaşanırsa, gerekli takibin yapılabilmesi için 7 gün içerisinde yerel iletişim merkezinize telefon veya e-posta yoluyla ulaşın.

Hasarlı bir ürün/sipariş alırsam ne yapmalıyım?

Maalesef nakil sırasında ürünler ve paketler hasar görebilmektedir. Gerekli takibi yapabilmek için lütfen aşağıdaki hususlara dikkat edin. Bu bilgiler konuyu kurye servisinizle çözmek için çok faydalıdır:
- Karton kutunuzda görülebilir bir hasar varsa, lütfen paketinizi teslim alma imzasını atarken bu durumu ilgili belgede/taşınabilir cihazda belirtin. 
- Hasarlı bir ürün yoksa, sevkiyat karton kutusu hasarlı olabilir, sevkiyat karton kutusu sevk edilen ürünleri korumak amacıyla kullanılmaktadır.
- Sevk karton kutusunun net resmini çekmek ve yerel müşteri hizmetleriyle iletişiminizde bu resmi göstermek faydalıdır.
- Hasarlı ürün varsa, kutu içindekilerinin nasıl alındığını tam olarak görebilmemizi sağlamak için lütfen kutu içindekilerinin bir resmini de gönderin. Bu resmi müşteri hizmetleri irtibat merkezine göndereceğiniz e-posta mesajına da ekleyebilirsiniz.
- Bildirimlerinizin belirli bir süre içinde yapılması gereklidir, lütfen bulgularınızı 7 takvim günü içinde yerel müşteri hizmetleri irtibat kişinize rapor olarak iletin.

Faturamı nerede bulabilirim?

Faturalarınıza e-posta adresinizden ulaşabilirsiniz.

Yanlışlıkla Amway’in banka hesabına bir miktar para gönderdim. Ne yapmalıyım?

Amway’e ancak bir siparişin veya taksitin ödemesi gibi belli bir gerekçeyle ödeme yapılmalıdır. Amway’in banka hesabına yanlışlıkla havale yaptıysanız, lütfen Amway ile iletişime geçerek geri ödemesini talep ediniz. 

Banka havalesi yaparken hangi bilgiler sağlanmalıdır?

Lütfen referans kısmına daima şu bilgileri yazınız: ASG numarası, adına ödeme yapmak istediğiniz ASG’nin adı ve soyadı. Taksitli ödeme durumunda, lütfen kontrat/sipariş numaranızı da yazınız. Bu sayede banka görevlileri ödeme işlemini hızlı ve etkin bir şekilde gerçekleştirebileceklerdir.

Banka havalesi ile yapılan sipariş ödemesinin belgesini göndermeli miyim?

Hayır, Amway’e ödeme belgesi gönderilmemelidir. Bununla birlikte, açıklama kısmına ASG numarası, sipariş numarası veya taksit durumunda kontrat numarasının eklenmesinin zorunlu olduğunu hatırlatmak isteriz.

Siparişimi nerede alabilirim?

Siparişiniz belirlediğiniz adresinize gönderilecektir.

Teslimat ülkesi/bölgesi ürünün satın alındığı ülkeden/bölgeden farklı olabilir mi?

Hayır. Teslimat ülkesi/bölgesi her zaman ürünün satın alındığı ülke/bölge olmalıdır.

Siparişimin gelmesi ne kadar sürecek? 

Eve Teslim - Gün Boyu - Teslim süresi 3 - 4 iş günü.
Not: Siparişiniz için ödeme ve onay işlemleri yapılır yapılmaz siparişiniz gerekli işlemler için depomuza teslim edilecektir. 
Sipariş onayınızı aldıktan sonra, yukarıdaki teslim sürelerini dikkate almaya başlayabilirsiniz.

Teslim hizmeti için ne kadar ücret öderim?

Lütfen Teslimat ve Ödeme Seçenekleri sayfasında Teslimat Ücretleri tablosuna bakınız.

Siparişimi ne zaman takip edebileceğim? 

Siparişiniz depomuzdan sevk edildikten sonra, Takip ve İzleme Sistemi üzerinden YURTİÇİ veya HEPSİJET tarafından bir elektronik mesajın alındığını görebilirsiniz.

Paket takibi nasıl yapılır? 

Sipariş geçmişi görünümünde takip numara(ları)nıza bakabilirsiniz. Paket numarasını tıkladığınızda, YURTİÇİ veya HEPSİJET kargo takip sitesine yönlendirileceksiniz.Bu sitede en güncel durumu bulacaksınız.
Sipariş Gönderi teyit e-postasını aldığınızda, burada göreceğiniz paket numarasını (numaralarını) tıkladığınızda, Yurtiçi veya HEPSİJET kargo takip sitesine yönlendirileceksiniz.

Gönderi(leri)min teslimat rotasını değiştirebilir miyim?

Evet, Amway Müşteri Hizmetlerini arayarak veya infoTR@amway.com adresine yazarak teslimat değişikliğini yapabilirsiniz.

Eve Teslim süreci nedir?

Eve teslimi seçerseniz, kargonuz depodan çıktığında size ürünlerinizin gönderildiğini teyit etmek üzere eposta göndereceğiz.
Bu epostada takip numarası (kargo şirketinin web sayfasına bağlantılı) yer alır. Son olarak da kargo şirketi size teslimatınızın durumunu SMS veya eposta ile bildirir.

“Teslim Alma Noktasına Teslimat” süreci nedir?

Teslimat için Teslim Alma Noktası seçeneği mevcut değildir. 

Siparişimi takip edebilir miyim?

Evet, detaylı bilgi ve açıklamalar için lütfen Teslimat Seçenekleri ve Paketinizi nasıl takip edebilirsiniz? kısmının altındaki Sıkça Sorulan Sorulara bakın.

Hatalı ürün gelirse, bir ürün eksik veya fazla gelirse, ne yapmalıyım?

Paket(ler)iniz kısmen otomatik kısmen manuel toplanmaktadır. Maalesef hata yaşanabilmektedir. Siparişinizde bir hata yaşanırsa, gerekli takibin yapılabilmesi için 7 gün içerisinde yerel iletişim merkezinize telefon veya e-posta yoluyla ulaşın.

Siparişimi nerede alabilirim?

Siparişiniz belirlediğiniz adresinize gönderilecektir.

Teslimat ülkesi/bölgesi ürünün satın alındığı ülkeden/bölgeden farklı olabilir mi?

Hayır. Teslimat ülkesi/bölgesi her zaman ürünün satın alındığı ülke/bölge olmalıdır.

Siparişimin gelmesi ne kadar sürecek? 

Eve Teslim - Gün Boyu - Teslim süresi 3 - 4 iş günü.
Not: Siparişiniz için ödeme ve onay işlemleri yapılır yapılmaz siparişiniz gerekli işlemler için depomuza teslim edilecektir. 
Sipariş onayınızı aldıktan sonra, yukarıdaki teslim sürelerini dikkate almaya başlayabilirsiniz.

Teslim hizmeti için ne kadar ücret öderim?

Lütfen Teslimat ve Ödeme Seçenekleri sayfasında Teslimat Ücretleri tablosuna bakınız.

Siparişimi ne zaman takip edebileceğim? 

Siparişiniz depomuzdan sevk edildikten sonra, Takip ve İzleme Sistemi üzerinden YURTİÇİ veya HEPSİJET tarafından bir elektronik mesajın alındığını görebilirsiniz.

Paket takibi nasıl yapılır? 

Sipariş geçmişi görünümünde takip numara(ları)nıza bakabilirsiniz. Paket numarasını tıkladığınızda, YURTİÇİ veya HEPSİJET kargo takip sitesine yönlendirileceksiniz.Bu sitede en güncel durumu bulacaksınız.
Sipariş Gönderi teyit e-postasını aldığınızda, burada göreceğiniz paket numarasını (numaralarını) tıkladığınızda, Yurtiçi veya HEPSİJET kargo takip sitesine yönlendirileceksiniz.

Gönderi(leri)min teslimat rotasını değiştirebilir miyim?

Evet, Amway Müşteri Hizmetlerini arayarak veya infoTR@amway.com adresine yazarak teslimat değişikliğini yapabilirsiniz.

Eve Teslim süreci nedir?

Eve teslimi seçerseniz, kargonuz depodan çıktığında size ürünlerinizin gönderildiğini teyit etmek üzere eposta göndereceğiz.
Bu epostada takip numarası (kargo şirketinin web sayfasına bağlantılı) yer alır. Son olarak da kargo şirketi size teslimatınızın durumunu SMS veya eposta ile bildirir.

“Teslim Alma Noktasına Teslimat” süreci nedir?

Teslimat için Teslim Alma Noktası seçeneği mevcut değildir. 

Siparişimi takip edebilir miyim?

Evet, detaylı bilgi ve açıklamalar için lütfen Teslimat Seçenekleri ve Paketinizi nasıl takip edebilirsiniz? kısmının altındaki Sıkça Sorulan Sorulara bakın.

Hatalı ürün gelirse, bir ürün eksik veya fazla gelirse, ne yapmalıyım?

Paket(ler)iniz kısmen otomatik kısmen manuel toplanmaktadır. Maalesef hata yaşanabilmektedir. Siparişinizde bir hata yaşanırsa, gerekli takibin yapılabilmesi için 7 gün içerisinde yerel iletişim merkezinize telefon veya e-posta yoluyla ulaşın.

Hasarlı bir ürün/sipariş alırsam ne yapmalıyım?

Maalesef nakil sırasında ürünler ve paketler hasar görebilmektedir. Gerekli takibi yapabilmek için lütfen aşağıdaki hususlara dikkat edin. Bu bilgiler konuyu kurye servisinizle çözmek için çok faydalıdır:
- Karton kutunuzda görülebilir bir hasar varsa, lütfen paketinizi teslim alma imzasını atarken bu durumu ilgili belgede/taşınabilir cihazda belirtin. 
- Hasarlı bir ürün yoksa, sevkiyat karton kutusu hasarlı olabilir, sevkiyat karton kutusu sevk edilen ürünleri korumak amacıyla kullanılmaktadır.
- Sevk karton kutusunun net resmini çekmek ve yerel müşteri hizmetleriyle iletişiminizde bu resmi göstermek faydalıdır.
- Hasarlı ürün varsa, kutu içindekilerinin nasıl alındığını tam olarak görebilmemizi sağlamak için lütfen kutu içindekilerinin bir resmini de gönderin. Bu resmi müşteri hizmetleri irtibat merkezine göndereceğiniz e-posta mesajına da ekleyebilirsiniz.
- Bildirimlerinizin belirli bir süre içinde yapılması gereklidir, lütfen bulgularınızı 7 takvim günü içinde yerel müşteri hizmetleri irtibat kişinize rapor olarak iletin.

Ürün iadesi için ücret alınıyor mu?

Teslimat ücreti: Standart teslimat ücretini ödemelisiniz.                         

30 gün içerisinde iade yapmak isterseniz Amway Türkiye Müşteri Hizmetlerini arayarak ücretsiz gönderim kodu alabilirsiniz.

Nasıl ürün iadesi yapabilirim?

Sipariş iadesi oldukça basittir
 1. Hesabınıza giriş yapın ve Ofisim kısmına gidin.
2. Siparişlerim üzerinden Sipariş Geçmişi sayfasına gidin
3. İade etmek istediğiniz ürünü bulun ve ürünün yanındaki Sipariş Detayları bağlantısını tıklayın 
4. İade seçeneğini tıklayın ve talimatları izleyin.

Faturamı nerede bulabilirim?

Faturalarınıza e-posta adresinizden ulaşabilirsiniz.

Sonunda ürünümü tutmaya karar verirsem ne olacak?

Ürünü elinizde tutmaya karar verirseniz lütfen İade Bilgileri bölümünden iade talebinizi iptal ediniz. İadelerinize Sipariş Geçmişi ve İadelerim bölümlerinden ulaşabilirsiniz. 

İade ettiğim ürünle ilgili geri ödemeyi ne zaman alacağım?

İade paketiniz kargoya teslim edildikten sonra 2-3 iş günü içinde İzmir'deki Amway deposuna ulaşacaktır.
Bu süreçte geri ödemenizin 5 ila 7 iş günü içinde elinize geçmesi beklenebilir. 
Lütfen dikkat: Ayın 26’sından önce alınan ve işlenen iadeler o ayın prim genel bakışına dahil edilecektir. 
Bundan sonra ilgili ayarlama takip eden aya dahil edilecektir.

Geri ödemem nereye yapılır?

Geri ödemeniz, hesabınıza veya Kredi Kartınıza yapılabilir. Kredi Kartı geri ödemeleri daima ASG’nin sipariş için ödeme yaptığı kredi kartına yapılır.