Tüm ürünlerde %12 indirim almak için hemen müşteri olarak kaydolun!

Video Eğitimleri

Hemen izleyin

Amway Online'ı keşfedin

Site hakkında bilgi alın

Sorular?

Yanıtları bul

Daha fazla göster Daha az göster

Amway Online'ı keşfedin

Amway sitesinin işinizi daha verimli şekilde yönetmenize nasıl yardımcı olacaını öğrenin.

Hemen kaydol

.

ASG olarak kayıt olmak

Online kayıt ile Amway Serbest Girişimcisi olabilmek için bilmeniz gereken her şey 

Yeni Web Sitesinde Oturum Açma

Nasıl oturum açılacağı, hangi ayrıntıların kullanılacağı ve bunları unuttuysanız ne yapacağınız. 

Sipariş Verme ve İade Süreci

Amway ürünlerini çevrimiçi sipariş etmenin size nasıl her zamankinden daha fazla seçenek ve kontrol sağladığını keşfedin.

Kayıt Sırasında Müşteriye Destek Olmak 

Potansiyel müşterilerin kaydolmasına yardımcı olabilmeniz için çok kolay olan Müşteri kayıt sürecini öğrenin 

Daha fazla göster Daha az göster

.

Kullanım kılavuzları

Amway Online

İndir
belge | 196 KB
Amway Online

İndir
belge | 436 KB

.

Kaydolma/Oturum Açma

6 Eylül 2021 tarihinden önce kaydolan web sitesi kullanıcıları yeni web sitesinde nasıl oturum açacak?

Mevcut (eski) kullanıcı adları ve şifreleriyle yeni web sitesinde oturum açabilirler.

Eski giriş ID/kullanıcı adımı saklamam gerekiyor mu?
6 EYLÜL 2021’DEN ÖNCE KAYDOLAN KULLANICILAR İÇİN


EVET, Amway’e 6 Eylül 2021 tarihinden önce kaydolduysanız bu oturum açma bilgileriyle yeni web sitesinde oturum açmanız gerekecektir.
Ayrıca, online sitelerimizi ve iş uygulamalarımızı güncelleme ve yeni teknolojiyi global çapta kullanıma açma sürecindeyiz. Uluslararası ölçekli bir işiniz varsa henüz güncellenmemiş ülkeler ve uygulamalar için önceki Amway Online oturum açma bilgilerinizi kullanmanız gerekecektir. Amway ID tam olarak uygulanmaya başladıktan sonra yeni dijital kimliğinizle dünya genelinde tüm Amway uygulamalarına erişim kazanacaksınız.
 

Müşteri adayları yeni web sitesinde nasıl oturum açacaklar?

Önce ASG ya da Müşteri olarak kaydolmaları ve ardından yeni Amway ID oturum açma bilgileriyle (e-posta adresi+şifre) oturum açmaları gerekir.
 

Amway ID’mi (kullanıcı adımı) unutursam ne yapmalıyım?

İletişim e-posta adresinizi biliyorsanız:
1. Oturum aç seçeneğine tıklayın.
2. Amway ID'mi unuttum seçeneğine tıklayın.
3. ASG numaranızı girip Devam’a tıklayın.
4. İletişim e-posta adresinizi girip Devam’a tıklayın.
5. E-posta hesabınıza gidin, Amway’den gelen ve Amway ID’niz için hatırlatıcıyı içeren e-postayı bulun. 
6. Hesabımda oturum aç seçeneğine tıklayın ve Amway ID’nizi kullanarak oturum açın.

İletişim e-posta adresinizi bilmiyorsanız fakat PIN kodunuzu biliyorsanız (bu seçenek Kayıtlı Müşteriler değil, ASG'ler için geçerlidir)
1. Oturum Aç seçeneğine tıklayın.
2. Amway ID'mi unuttum seçeneğine tıklayın.
3. Hesap ASG numaranızı girip Devam’a tıklayın.
4. İletişim e-posta adresimi bilmiyorum seçeneğine tıklayın.
5. PIN kodunuzu girip Devam’a tıklayın.
6. Amway ID’niz ekranda görüntülenecektir; OTURUM AÇ seçeneğine tıklayın ve aldığınız Amway ID’nizi kullanarak oturum açın.
Doğru PIN kodunuzu girmeniz için 5 hakkınız vardır. Beşinci başarısız denemeden sonra Amway’i aramanız önerilir. 
 

Bir Amway Serbest Girişimcisi (ASG) olarak şifremi unutursam ne yapmalıyım?

Web sitesi üzerinden şifrenizi kolayca değiştirebilirsiniz. Amway’e ne zaman kaydolduğunuza bağlı olarak izlemeniz gereken süreçte küçük farklılıklar olacaktır: 
6 Eylül 2021 tarihinden önce kaydolduysanız ve şifrenizi değiştirmek için PIN kodunuzu kullanacaksanız:
1. Amway web sitesine gidin ve Oturum Aç seçeneğine tıklayın.
2. Şifremi Unuttum seçeneğine tıklayın.
3. Amway ID’nizi/kullanıcı adınızı girip DEVAM seçeneğine tıklayın. (6 Eylül 2021 tarihinden önce kaydolduysanız Amway ID’niz/kullanıcı adınız eski oturum açma bilgilerinizle aynıdır.)
4. Hesap PIN kodunu kullan seçeneğini belirleyip PIN kodunu girin ve Devam seçeneğine tıklayın.
5. Yeni şifrenizi girin ve şifrenizi onayladıktan sonra GÖNDER seçeneğine tıklayın.
NOT: Hesabınızla ilişkilendirilmiş bir e-posta adresiniz yoksa TEK seçeneğiniz PIN kodunuzu girmektir.
6 Eylül 2021 tarihinden önce kaydolduysanız ve şifrenizi değiştirmek için e-posta adresinizi kullanacaksanız:
1. Amway web sitesine gidin ve Oturum Aç seçeneğine tıklayın.
2. Şifremi Unuttum seçeneğine tıklayın.
3. Kullanıcı adınızı girip DEVAM seçeneğine tıklayın. (6 Eylül 2021 tarihinden önce kaydolduysanız Amway ID’niz/kullanıcı adınız eski oturum açma bilgilerinizle aynıdır.)
4. Şu kişiye e-posta mesajı gönder: seçeneğini belirleyip Devam seçeneğine tıklayın.
Bunun ardından 6 boş kutu içeren bir doğrulama penceresi açılır. BU PENCEREYİ KAPATMAYIN! Amway hesabınızla ilişkilendirilen e-posta adresine 6 haneli kod içeren bir e-posta gönderilecektir.
5. E-posta hesabınıza gidin ve Amway’den gelen e-postayı bulun. 6 HANELİ KODU KOPYALAYIN.
6. 6 haneli kodu doğrulama penceresine girin ve "DOĞRULA"ya tıklayın
7. Yeni şifrenizi girin ve şifrenizi onayladıktan sonra ŞİFREYİ SIFIRLA seçeneğine tıklayın.
6 Eylül 2021 tarihinden sonra kaydolduysanız ve şifrenizi değiştirmek için Amway ID’nizi kullanacaksanız:
1. Amway web sitesine gidin ve Oturum Aç seçeneğine tıklayın.
2. Şifremi Unuttum seçeneğine tıklayın.
3. Amway ID’nizi (e-posta adresi) girin ve GÖNDER seçeneğini tıklayın.
Bunun ardından 6 boş kutu içeren bir doğrulama penceresi açılır. BU PENCEREYİ KAPATMAYIN! E-posta adresinize 6 haneli kod içeren bir e-posta gönderilecektir.
4. E-posta hesabınıza gidin ve Amway’den gelen e-postayı bulun. 6 HANELİ KODU KOPYALAYIN.
5. 6 haneli kodu doğrulama penceresine girin ve "DOĞRULA"ya tıklayın
6. Yeni şifrenizi girin ve şifrenizi onayladıktan sonra ŞİFREYİ SIFIRLA seçeneğine tıklayın.
Yeni şifrenizi girip onayladıktan sonra, değişikliğin tamamlandığını bildiren bir mesaj göreceksiniz. Artık Amway ID’niz/kullanıcı adınız ve yeni şifrenizle oturum açabilirsiniz.  

Bir Müşteri olarak şifremi unutursam ne yapmalıyım?

Web sitesi üzerinden şifrenizi kolayca değiştirebilirsiniz. Amway’e ne zaman kaydolduğunuza bağlı olarak izlemeniz gereken süreçte küçük farklılıklar olacaktır: 
6 Eylül 2021 tarihinden önce kaydolduysanız ve şifrenizi değiştirmek için e-posta adresinizi kullanacaksanız:
1. Amway web sitesine gidin ve Oturum Aç seçeneğine tıklayın.
2. Şifremi Unuttum seçeneğine tıklayın.
3. Kullanıcı adınızı girip DEVAM seçeneğine tıklayın. (6 Eylül 2021 tarihinden önce kaydolduğunuz için Amway ID’niz/kullanıcı adınız eski oturum açma bilgilerinizle aynıdır.)
4. Şu kişiye e-posta mesajı gönder: seçeneğini belirleyip Devam seçeneğine tıklayın.
Bunun ardından 6 boş kutu içeren bir doğrulama penceresi açılır. BU PENCEREYİ KAPATMAYIN! 
Amway hesabınızla ilişkilendirilen e-posta adresine 6 haneli kod içeren bir e-posta gönderilecektir.
5. E-posta hesabınıza gidin ve Amway’den gelen e-postayı bulun. 6 haneli kodu kopyalayın.
6. 6 haneli kodu doğrulama penceresine girin ve "DOĞRULA"ya tıklayın.
7. Yeni şifrenizi girin ve şifrenizi onayladıktan sonra ŞİFREYİ SIFIRLA seçeneğine tıklayın.
6 Eylül 2021 tarihinden sonra kaydolan müşteriler (şifrelerini değiştirmek için Amway ID’lerini kullanacaklarsa):
1. Amway web sitesine gidin ve Oturum Aç seçeneğine tıklayın.
2. Şifremi Unuttum seçeneğine tıklayın.
3. Amway ID’nizi (e-posta adresi) girin ve GÖNDER seçeneğini tıklayın.
Bunun ardından 6 boş kutu içeren bir doğrulama penceresi açılır. BU PENCEREYİ KAPATMAYIN! 
E-posta adresinize 6 haneli kod içeren bir e-posta gönderilecektir.
4. E-posta hesabınıza gidin ve Amway’den gelen e-postayı bulun. 6 haneli kodu kopyalayın.
5. 6 haneli kodu doğrulama penceresine girin ve "DOĞRULA"ya tıklayın.
6. Yeni şifrenizi girin ve şifrenizi onayladıktan sonra ŞİFREYİ SIFIRLA seçeneğine tıklayın.

Yeni şifrenizi girip onayladıktan sonra, değişikliğin tamamlandığını bildiren bir mesaj göreceksiniz. Artık Amway ID’niz/kullanıcı adınız ve yeni şifrenizle oturum açabilirsiniz.

Yeni global Amway kimliği ve Amway ID nedir?

Yakında her kullanıcının küresel çapta TÜM Amway dijital uygulamaları için tek bir oturum açma kullanıcı adı ve şifre kullanması mümkün olacaktır. Yeni web sitesinde oturum açarken kullanıcı adı alanı “Amway ID” olarak değiştirilmiştir. 6 Eylül 2021’den önce kaydolan kullanıcılar eski kullanıcı adlarını girmelidir. Yeni web sitesine kaydolan kullanıcılar ise e-posta adreslerini kullanacaklardır. Yeni global kimliğe geçiş süreci tamamlandıktan sonra (III. Aşama için planlanmaktadır) tüm kullanıcılar Amway ID olarak benzersiz e-posta adreslerini kullanacak ve daha katı kurallar çerçevesinde bir şifre oluşturacaklardır. 

6 Eylül 2021 tarihinden önce kaydolan web sitesi kullanıcıları neden yeni Amway ID oturum açma bilgilerini ve global kimlik işlevlerini kullanmıyorlar?

Mevcut kullanıcıların yeni web sitesine alışmalarını sağlamak ve işlerinde herhangi bir kesinti olması olasılığını azaltmak için, yeni Amway ID ve global kimlik işlevine geçiş süreci III. aşamada tamamlanacaktır. Yeni web sitesinin lansmanıyla birlikte mevcut kullanıcılar daha önce kullandıkları oturum açma bilgileriyle oturum açmaya devam edeceklerdir.

Nasıl bir Amway Serbest Girişimcisi (ASG) olarak kaydolurum?

1. Amway ana sayfasına gidin ve Kaydol seçeneğine tıklayın. 
2. Amway Serbest Girişimcisi olarak kaydol’u seçin. 
3. Bilgilerinizi online forma girin. 
4. Şifre oluşturun.
5. E-posta adresinize gönderilen 6 haneli kodu kullanarak e-posta adresinizi doğrulayın.
6. E-imza kullanarak sözleşmeyi online platformda imzalayın. 
30 gün içinde kayıt sürecini tamamlamazsanız başvurunuz otomatik olarak silinecektir. 
Not: Kayıtlı Müşteri ASG düzeyine yükselmek isterse hesabını online olarak değiştirebilir; tekrar ASG olarak kaydolması gerekmez.

Nasıl bir Müşteri olarak kaydolurum?

Bir müşteri olarak iki şekilde kaydolunabilir:
Ana sayfada. 
1. Sağ üst köşedeki "Kaydol" düğmesine tıklayın. 
2. Müşteri Olun seçeneğini belirleyin. 
3. Online forma bilgilerinizi girin ve hesabınızı oluşturmak için adım adım talimatları izleyin.
Ödeme sırasında. 
1. Seçtiğiniz ürünleri alışveriş sepetinize ekleyebilir ve ödeme sayfasına ilerleyebilirsiniz. 
2. Ödeme işlemi esnasında Müşteri olarak kaydolmak isteyip istemediğiniz sorulur. Hesabınızı oluşturmak için bu seçeneği belirleyin. 
 

Kayıtlı Müşteri olarak ASG düzeyine yükseltmek için ne yapmalıyım?

Müşteri şu adımları izlemelidir:
1. Oturum açın, Hesabım’a gidin ve sayfayı aşağı kaydırın. 
2. Sayfanın sol tarafındaki "Bir Amway İşi başlatın" bölümünü bulun ve Şimdi Kaydol seçeneğini tıklayın, ardından talimatları izleyin.
 

Çoklu işlerimi nasıl kaydettirebilirim?

Amway ID’niz varsa: 
1. Amway ana sayfasına gidin ve Kaydol seçeneğine tıklayın. 
2. Amway Serbest Girişimcisi olarak kaydol’u seçin. 
3. Online forma bilgilerinizi girerken e-posta adresinizin sistem üzerinde zaten mevcut Amway ID’nizle eşleştiğini bildiren bir uyarı alırsınız. 
4. Çoklu iş kuruyorum’u işaretleyip ilk ASG numaranızı ve halihazırda Amway İşi’nizi kaydetmiş olduğunuz ülkelerden birini sağlayın. 
5. Doğrulama gerektiren bir onay e-postası alırsınız. 
6. E-posta hesabınıza gidin ve Amway’den gelen e-postadaki bağlantıya tıklayın. Bağlantı sizi tekrar kayıt formuna yönlendirecektir. 
7. Kayıt işlemini tamamlayın. Uluslararası sponsor seçeneği otomatikman seçilecektir. 
Henüz bir Amway ID’niz yoksa: 
1. Amway ana sayfasına gidin ve Kaydol seçeneğine tıklayın. 
2. Amway Serbest Girişimcisi olarak kaydol’u seçin. 
3. Bilgilerinizi online forma girmeye başlayın. 
4. Çoklu iş kuruyorum’u işaretleyip ilk ASG numaranızı ve ilk Amway İşi’nizi kaydetmiş olduğunuz ülkeyi sağlayın. 
5. Kayıt işlemini tamamlayın. Uluslararası sponsor (çoklu iş) seçeneği otomatik olarak seçilecektir. Doğrulama gerektiren bir onay e-postası alırsınız. 
6. E-posta hesabınıza gidin ve Amway’den
gelen e-postadaki bağlantıya tıklayın. Bağlantı sizi Amway ID web sayfasına yönlendirecektir. 
7. Yeni şifrenizi oluşturarak Amway ID’nizi oluşturun.

Siparişler

Amway ürünlerini nasıl sipariş ederim?

1. Misafir olarak
Amway’de yeniyseniz ve bir Amway hesabı açmak istemiyorsanız Amway web sitesinde istediğiniz ürünleri arayın (www.amway.com.tr) ve bu ürünleri alışveriş sepetinize ekleyin. Ödeme işlemini Misafir olarak tamamlayın ve tam perakende satış fiyatını ödeyin.
2. Kayıtlı Müşteri olarak
Özel avantajlardan yararlanmak ve kayıtlı Müşteri fiyatını (tam perakende satış fiyatı üzerinden %12 indirimli) ödemek için Amway Müşterisi olarak kaydolmanız gerekir (Ana sayfadaki Kaydolun bağlantısı üzerinden veya ödeme sırasında).
3. Amway Serbest Girişimcisi (ASG) olarak
Amway ürünlerini özel ASG fiyatıyla almak için önce bir ASG olarak kaydolmanız gerekir: ASG olarak Müşterilerden ve ASG’lerden oluşan bir ağ yaratabilir ve satın alma işlemlerine dayalı olarak avantajlardan yararlanabilir, ayrıca kişisel ve iş amaçlı kullanımınız için Amway ürünlerini satın alabilirsiniz.
 

Siparişlerimi planlayabilir ve kaydedebilir miyim?

Evet, Amway’e kayıtlıysanız bunu yapabilirsiniz! Satın almak istedikleri ürünleri seçmelerinde ve izlemelerinde kullanıcılara yardımcı olmak amacıyla İstek listesi aracını geliştirdik. Ayrıca seçtiğiniz ürünlerden herhangi birinin stokta kalıp kalmadığını da size bildirir. İstek Listeniz sosyal medyada paylaşılabilir.

Amway’e kayıtlı değilim, bir ürünü nasıl iade eder ve geri ödeme alırım?

1. Siparişi verdikten sonra aldığınız Sipariş Onayı e-postasını bulun. Burada bir İade formu göreceksiniz.
2. İade Formunu yazdırıp elle doldurun.
3. İade etmek istediğiniz ürünlerle beraber bu formu da paketleyin.
4. Paketi İade Formunda belirtilen posta adresine gönderin. Ürünler alındıktan ve iade işlemi yapıldıktan sonra geri ödemeniz siparişte kullandığınız ödeme yöntemi üzerinden size gönderilir.

Sitede gezinme

Aradığım bilgiyi sayfada bulamıyorum. Ne yapmalıyım?

Sitedeki tüm bilgilere tam erişim elde etmek için hesabınızda oturum açmanız gereklidir. İhtiyacınız olan bilgileri bulamıyorsanız ana sayfanın üst kısmındaki arama işlevini kullanın.
 

Ürün fırsatlarını ve promosyonları nerede bulabilirim?

Fırsatlarımıza ve promosyonlarımıza erişmek için web sitede hesabınıza ASG ya da Kayıtlı Müşteri oturum açmanız gerekir. Bunun ardından ana sayfanın üst kısmındaki POPÜLER FIRSATLAR düğmesini kullanarak en son fırsatları ve promosyonları keşfedebilirsiniz.
 

Müşteri Hizmetleriyle nasıl irtibat kurabilirim?

Amway Müşteri Hizmetlerine ulaşmak için iki seçeneğiniz vardır: 
E-posta: infoTR@amway.com
Telefon: +90-232) 455 44 44  

Teslimat Seçenekleri ve “Paketinizi nasıl takip edebilirsiniz?”

Siparişimi nerede alabilirim?

Siparişiniz belirlediğiniz adresinize gönderilecektir.

Teslimat ülkesi/bölgesi ürünün satın alındığı ülkeden/bölgeden farklı olabilir mi?

Hayır. Teslimat ülkesi/bölgesi her zaman ürünün satın alındığı ülke/bölge olmalıdır.

Siparişimin gelmesi ne kadar sürecek? 

Eve Teslim - Gün Boyu - Teslim süresi 2 - 3 iş günü.
Not: Siparişiniz için ödeme ve onay işlemleri yapılır yapılmaz siparişiniz gerekli işlemler için depomuza teslim edilecektir. 
Sipariş onayınızı aldıktan sonra, yukarıdaki teslim sürelerini dikkate almaya başlayabilirsiniz.

Teslim hizmeti için ne kadar ücret öderim?

Lütfen Teslimat ve Ödeme Seçenekleri sayfasında Teslimat Ücretleri tablosuna bakınız.

Siparişimi ne zaman takip edebileceğim? 

Siparişiniz depomuzdan sevk edildikten sonra, Takip ve İzleme Sistemi üzerinden YURTİÇİ veya ARAS tarafından bir elektronik mesajın alındığını görebilirsiniz.

Paket takibi nasıl yapılır? 

Sipariş geçmişi görünümünde takip numara(ları)nıza bakabilirsiniz. Paket numarasını tıkladığınızda, YURTİÇİ veya ARAS kargo takip sitesine yönlendirileceksiniz.
 Bu sitede en güncel durumu bulacaksınız.
Sipariş Gönderi teyit epostasını aldığınızda, burada göreceğiniz paket numarasını (numaralarını) tıkladığınızda, Yurtiçi veya ARAS kargo takip sitesine yönlendirileceksiniz.

Gönderi(leri)min teslimat rotasını değiştirebilir miyim?

Evet, Amway Müşteri Hizmetlerini arayarak veya infoTR@amway.com adresine yazarak teslimat değişikliğini yapabilirsiniz.

Eve Teslim süreci nedir?

Eve teslimi seçerseniz, kargonuz depodan çıktığında size ürünlerinizin gönderildiğini teyit etmek üzere eposta göndereceğiz.
Bu epostada takip numarası (kargo şirketinin web sayfasına bağlantılı) yer alır. Son olarak da kargo şirketi size teslimatınızın durumunu SMS veya eposta ile bildirir.

“Teslim Alma Noktasına Teslimat” süreci nedir?

Teslimat için Teslim Alma Noktası seçeneği mevcut değildir. 

Siparişimi takip edebilir miyim?

Evet, detaylı bilgi ve açıklamalar için lütfen Teslimat Seçenekleri ve Paketinizi nasıl takip edebilirsiniz? kısmının altındaki Sıkça Sorulan Sorulara bakın.

Siparişimden ürün çıkartabilir miyim?

Evet, siparişinizi onaylamadığınız sürece sepetinize ürün ekleyebilir veya sepetinizden ürün çıkartabilirsiniz.

Siparişimi iptal edebilir miyim?

Siparişiniz doğrulandı ve onaylandıysa, iptal işlemi hakkında tavsiye için lütfen yerel müşteri hizmetleri departmanınızla irtibata geçin.

Hatalı ürün gelirse, bir ürün eksik veya fazla gelirse, ne yapmalıyım?

Paket(ler)iniz kısmen otomatik kısmen manuel toplanmaktadır. Maalesef hata yaşanabilmektedir. Siparişinizde bir hata yaşanırsa, gerekli takibin yapılabilmesi için lütfen yerel iletişim merkezinize telefon veya e-posta yoluyla ulaşın.

Hasarlı bir ürün/sipariş alırsam ne yapmalıyım?

Maalesef nakil sırasında ürünler ve paketler hasar görebilmektedir. Gerekli takibi yapabilmek için lütfen aşağıdaki hususlara dikkat edin. Bu bilgiler konuyu kurye servisinizle çözmek için çok faydalıdır:
- Karton kutunuzda görülebilir bir hasar varsa, lütfen paketinizi teslim alma imzasını atarken bu durumu ilgili belgede/taşınabilir cihazda belirtin. 
- Hasarlı bir ürün yoksa, sevkiyat karton kutusu hasarlı olabilir, sevkiyat karton kutusu sevk edilen ürünleri korumak amacıyla kullanılmaktadır.
- Sevk karton kutusunun net resmini çekmek ve yerel müşteri hizmetleriyle iletişiminizde bu resmi göstermek faydalıdır.
- Hasarlı ürün varsa, kutu içindekilerinin nasıl alındığını tam olarak görebilmemizi sağlamak için lütfen kutu içindekilerinin bir resmini de gönderin. Bu resmi müşteri hizmetleri irtibat merkezine göndereceğiniz e-posta mesajına da ekleyebilirsiniz.
- Bildirimlerinizin belirli bir süre içinde yapılması gereklidir, lütfen bulgularınızı 7 takvim günü içinde yerel müşteri hizmetleri irtibat kişinize rapor olarak iletin.

Ürün iadesi için ücret alınıyor mu?

Teslimat ücreti: Standart teslimat ücretini ödemelisiniz.                         

30 gün içerisinde iade yapmak isterseniz Amway Türkiye Müşteri Hizmetlerini arayarak ücretsiz gönderim kodu alabilirsiniz.

Nasıl ürün iadesi yapabilirim?

Sipariş iadesi oldukça basittir
 1. Hesabınıza giriş yapın ve Ofisim kısmına gidin.
2. Siparişlerim üzerinden Sipariş Geçmişi sayfasına gidin
3. İade etmek istediğiniz ürünü bulun ve ürünün yanındaki Sipariş Detayları bağlantısını tıklayın 
4. İade seçeneğini tıklayın ve talimatları izleyin.

Faturamı nerede bulabilirim?

Faturalarınıza e-posta adresinizden ulaşabilirsiniz.

Sonunda ürünümü tutmaya karar verirsem ne olacak?

Ürünü elinizde tutmaya karar verirseniz lütfen İade Bilgileri bölümünden iade talebinizi iptal ediniz. İadelerinize Sipariş Geçmişi ve İadelerim bölümlerinden ulaşabilirsiniz. 

İade ettiğim ürünle ilgili geri ödemeyi ne zaman alacağım?

İade paketiniz kargoya teslim edildikten sonra 2-3 iş günü içinde İzmir'deki Amway deposuna ulaşacaktır.
Bu süreçte geri ödemenizin 5 ila 7 iş günü içinde elinize geçmesi beklenebilir. 
Lütfen dikkat: Ayın 26’sından önce alınan ve işlenen iadeler o ayın prim genel bakışına dahil edilecektir. 
Bundan sonra ilgili ayarlama takip eden aya dahil edilecektir.