Ürün iadesinde uygulanacak prosedür

İade etmek istediğiniz ürünleri nasıl satın aldınız?

Doğrudan Amway’den alışveriş yapan ASG’lerimizin ve Kayıtlı Müşterilerimizin aşağıda açıklanan prosedürü izlemelerini rica ederiz. Ürünleri bir başka ASG’den satın aldıysanız, lütfen doğrudan bu kişiyle iletişime geçiniz, iade işleminizi söz konusu ASG yapacaktır.

ASG'ler ve Kayıtlı Müşteriler için Prosedür

İade talebinizi tamamlamak için hesabınıza giriş yapın ve “Siparişlerim” bölümüne gidin, siparişi seçin ve “İade” seçeneğini tıklayarak iade sürecinizi başlatın. Talebinizi başarılı bir şekilde tamamlamak için menüyü takip edin. Paketinizi Amway’e nasıl göndereceğinize ilişkin talimatların olduğu bir e-posta alacaksınız.

1 Oturum açın

2  “Sipariş Geçmişi” bölümüne gidin

3 İade edeceğiniz siparişi seçin

4 “İade” seçeneğine tıklayın

5 Talebinizi başarılı bir şekilde tamamlamak için menüyü takip edin

6 Sonraki talimatlar için e-posta kutunuzu kontrol edin.

Paketi mutlaka İade referans numarası altında göndermelisiniz. Kargo teslim alma hizmeti isteğinde bulunun (iade teyit e-postasında açıklandığı şekilde) ve kargo numarasını kayıtlarınızda saklayın. Ürünler ve dokümanlar Amway'e ulaştıktan sonra, ürün iade kuralları (bkz. aşağıda) uyarınca tam ve doğru olup olmadıkları kontrol edilir. Uygun olduğu takdirde, para iadesi veya ürün değiştirme işlemleri yapılır.

Bu prosedür sadece ASG’lerin veya Kayıtlı Müşterilerin doğrudan Amway’den ürün satın aldıkları durumlar için geçerlidir. ASG'lerinden ürün satın alan Müşteriler, iade süreci için ASG'leri ile iletişime geçmelidirler.

Ürün iadesiyle ilgili genel kurallar

Ürünün durumu:
Sadece aşağıda yazılı durumlarda olan ürünler işleme alınacaktır:
  • üründe kusur olması,
  • hasarlı durumda teslim edilmesi ve söz konusu hasarın teslimat sırasında hemen belirlenmesinin mümkün olmaması,
  • söz konusu durumda, müşteri tatmin garantisi kapsamında ASG’ler veya müşteriler tarafından iade edilmiş olması.

Hasarlı ürünler veya uygun olmayan saklama ve/veya kullanım nedeniyle tekrar satış için elverişli olmayan ürünler işleme alınmayacak, iade edilecektir.

Kargo ücretleri: Sipariş tarihinden itibaren 30 gün içerisinde iadenizi ücretsiz olarak gönderebilmek için Amway Türkiye Müşteri Hizmetleri - İletişim Merkezi ile iletişime geçerek iade kodunu isteyiniz.  İade talepleri: Ürünlerin 3 ay içinde Amway’e geri gönderilmemesi durumunda, iade talebi otomatik olarak silinecektir.
Hesap işlemi: İade tutarı seçilen iade yöntemi uyarınca doğrudan alacaklandırılacaktır. Promosyon/Ürün Paketi İadeleri: Ürün paketleri ve promosyonlar ancak içeriği eksiksiz olacak şekilde iade edilebilir.