İnsanlar, Ürünler, Performans
Sorumlu
Başarılı bir şirket olmanın yüksek kalitede ürünler satmaktan daha fazlası anlamına geldiğine inanıyoruz. Kurumsal Sosyal Sorumluk programımız üç temele dayanmaktadır: insanlar, ürünler, performans.
Aşağıdaki bağlantıdan indirebileceğiniz Avrupa Sosyal Sorumluluk Raporundan (sadece İngilizce dilinde bulunmaktadır) daha fazla bilgi alabilirsiniz:
http://news.amway.de/corporate-responsibility/european-cr-report-2014/
İnsanlar
İnsanlar
İnsanlar bizim en değerli varlığımızdır. Başarımızı çalışanlarımıza ve Amway Serbest Girişimcilerimize borçluyuz. Onların hepsini daha iyi yaşamaları için bütün kalbimizle destekliyoruz.
Amway Serbest Girişimcilerimize daha iyi bir gelecek sağlamaları için gerekli beceriler kazanmaları adına ücretsiz eğitimler sağlıyoruz. İş fırsatımız herkese açıktır, herkes aynı fırsat ve haklara sahiptir, adil ve güvenilir ortaklar olarak birlikte çalışmaktayız.
Girişimciliğin yeni fırsatlara ve bireysel gelişime açılan bir kapı olduğuna inanıyoruz. 50 yılı aşkın bir süreden beri kendi işine sahip serbest girişimcilerle birlikte çalışarak toplumda girişimciliği de destekliyoruz. Bu desteğimiz özellikle 50 yaş üzeri kuşağı da kapsamakta olup bu önemli yaş grubunun beceri, bilgi ve deneyimini değerlendirmelerini sağlamaktadır. Hedef bu demografik grubun davranış ve ihtiyaçları hakkında daha fazla bilgi edinerek 50 yaş üzeri girişimciliğin öneminin artmasına yardım etmektir.
Çalışanlarımız farklılığın desteklendiği bir iş ortamında yaşamakta, yüksek sağlık ve güvenlik standartlarında çeşitli avantajlarla birlikte kendilerini geliştirdikleri fırsatlardan ve eğitim olanaklarından faydalanmaktadır.
Felsefemiz şirketimizin ötesine geçtiği için AMWAY TM One by One kampanyamız muhtaç çocukların yaşamlarında bir fark yaratmaya çalışmaktadır. 2003 – 2014 yılları arasında bu kampanya 12 milyon çocuğun yaşamına olumlu katkı yaparak çocuklara yönelik amaçlar için 250 milyon ABD Doları fon toplamış ve 3,5 milyon saat gönüllü çalışılmıştır.
Ürünler
Ürünler
Hayatı zenginleştiren ürünlerimiz, uzmanlığımız ve iş fırsatımız insanların sağlık ve esenliklerine hitap ederek dünyanın daha iyi yönde değişmesine yardım edecektir. Güçlü markalarımızın bu temel amaçlarını sosyal sorunlara yardım için kullanıyoruz.
Amway Power of 5 Kampanyası aktif olarak beş yaş altı çocukların yetersiz beslenmesi sorunuyla ilgilenmekte, konu hakkında toplumsal bilinç yaratmakta ve fon oluşturmaktadır. Bu fonlar özellikle mikro besleyici Little Bits ürününü geliştirmek üzere kullanılarak global kampanya ortağımız CARE ile birlikte yetersiz beslenen çocuklara yönlendirilecektir.
Daha fazla bilgi buradan alınabilir: www.amway.com.tr/power-of-5
Performans
Performans
İşimizi kurumsal sorumluluk içinde geliştirerek sürdürülebilir performans elde ederken bizi çevreleyen ortamı da sürekli geliştiriyoruz. Amway sürdürülebilir bir gelecek yaratmanın anahtarının içinde yaşadığımız çevre hakkında bir bilinç yaratmak ve bireylerin ve toplumların yapabilecekleri (örneğin parkları temizleyerek ve kullandığımız enerjiyi azaltarak) pozitif katkılar olduğuna inanmaktadır. Her yıl dünyamızı gelecek kuşaklar için korumak amacıyla yenilikçi ve bilinçli girişimlerle taahhüdümüzü genişletiyoruz. Tüm bağlı kuruluşlarımızda sera gazlarının salınmasını azaltmak, atıkları ve su tüketimini en aza indirmek ve yenilenebilir enerji kaynakları kullanımını artırmak için çalışıyoruz.
Products
Our life-enhancing products, expertise and opportunity will help change the world by addressing the health and wellbeing of people. We use these core competences of our power brands to tackle social issues (e.g. malnutrition or water pollution). And we promote entrepreneurship because we believe entrepreneurship is a gateway to new opportunities and individual empowerment.
Performans
İşimizi sosyal sorumluluk ilkesiyle büyüterek istikrarlı bir performans sağlarken etrafımızdaki çevreyi sürekli geliştirmeye çalışıyoruz. Amway, içinde yaşadığımız çevre konusunda bir bilinç oluşturmanın, bireylerin ve toplumların çevreye yapabilecekleri pozitif katkıların (örneğin parkların temizlenmesi ve kullandığımız enerjinin azaltılması) sürdürülebilir bir gelecek yaratılmasında esas olduğuna inanmaktadır.
[Her yıl gelecek kuşaklar için dünyamızı korumak amacı güden yenilikçi ve iyi düşünülmüş girişimlere olan taahhüdümüzü daha çok genişletiyoruz. 2015'e kadar sera gazı.]
İnsanlar
İnsanlar bizim en değerli varlığımızdır. İşimiz, başarısını çalışanlarımıza ve Amway Serbest Girişimcilerine borçludur. Onları bütün kalbimizle destekleyerek, içlerindeki tüm potansiyeli ortaya çıkartarak yaşamalarına yardım ediyoruz. Amway Serbest Girişimcilerimize daha iyi bir gelecek kurmaları için gerekli becerileri oluşturacak ücretsiz eğitimler sağlıyoruz. İş fırsatımız herkese açıktır. Herkes aynı fırsatlara ve haklara sahiptir. Adil ve güvenilir ortaklar olmak için birlikte çalışıyoruz. Çalışanlarımız çeşitliliği desteklediğimiz bir ortamda, sağlık ve güvenlik yönünden yüksek standartlara sahiplerdir ve onlara gelişme fırsatları, eğitim olanakları sunulmaktadır. Bu felsefemiz şirket sınırlarını aşmaktadır. AMWAY One by One™ kampanyası muhtaç çocukların hayatlarında bir fark yaratmayı amaçlamaktadır.
10.Yıldönümünü kutladığımız 2013 yılında kampyamız 10 yıl içerisinde 11 milyon çocuğa yardım etti. Çocuklara yardım için ayrılan fonlarda 225 milyon ABD Doları yardım toplandı ve 3,1 milyon saat gönüllü çalışıldı. Bunlara ek olarak Amway, Haiti ve Japonya gibi doğal afetlerden sonra yapılan kurtarma çalışmalarına önemli katkılarda bulundu.
Amway’in Avrupa bağlı şirketleri “One by One” bardakları satarak Güney Afrika'daki okul çocuklarını desteklemektedir. Bu bardaklardan elde edilen gelirle Güney Afrika'da okullarında yeterli ekipman bulunmayan genç öğrencilere yardım edilmektedir. Buna ek olarak, dersler çoğu zaman açık havada yapılmaktadır - üzerinde yazacak düz bir yüzey bulmaları onlar için çok zor olmaktadır. Amway, bu kampanya ile Kucak Sırası adı verilen ergonomik diz üstü sıralara sahip olacak okulları desteklemektedir. Bu sıralar öğrencilerin kucağında durmakta ve her yerde eğitim görmelerini sağlamaktadır. Sıralar hafif ve dayanıklıdır ve çocuklara göre tasarlanmıştır. Kampanyanın hedefi 2015 yılına kadar, 20 milyon Afrikalı öğrenciye kendilerine ait bir Kucak Sırası temin etmektir.
Ürünler
Hayatı zenginleştiren ürünlerimiz, uzmanlığımız ve iş fırsatımız insanların sağlık ve esenliklerine hitap ederek dünyanın daha iyi yönde değişmesine yardım edecektir. Güçlü markalarımızın bu temel amaçlarını sosyal sorunlara yardım için kullanıyoruz.
Amway Power of 5 Kampanyası aktif olarak beş yaş altı çocukların yetersiz beslenmesi sorunuyla ilgilenmekte, konu hakkında toplumsal bilinç yaratmakta ve fon oluşturmaktadır. Bu fonlar özellikle mikro besleyici Little Bits ürününü geliştirmek üzere kullanılarak global kampanya ortağımız CARE ile birlikte yetersiz beslenen çocuklara yönlendirilecektir.
Daha fazla bilgi buradan alınabilir: www.amway.com.tr/power-of-5
Performans
İşimizi kurumsal sorumluluk içinde geliştirerek sürdürülebilir performans elde ederken bizi çevreleyen ortamı da sürekli geliştiriyoruz. Amway sürdürülebilir bir gelecek yaratmanın anahtarının içinde yaşadığımız çevre hakkında bir bilinç yaratmak ve bireylerin ve toplumların yapabilecekleri (örneğin parkları temizleyerek ve kullandığımız enerjiyi azaltarak) pozitif katkılar olduğuna inanmaktadır. Her yıl dünyamızı gelecek kuşaklar için korumak amacıyla yenilikçi ve bilinçli girişimlerle taahhüdümüzü genişletiyoruz. Tüm bağlı kuruluşlarımızda sera gazlarının salınmasını azaltmak, atıkları ve su tüketimini en aza indirmek ve yenilenebilir enerji kaynakları kullanımını artırmak için çalışıyoruz.
İnsanlar
İnsanlar bizim en değerli varlığımızdır. Başarımızı çalışanlarımıza ve Amway Serbest Girişimcilerimize borçluyuz. Onların hepsini daha iyi yaşamaları için bütün kalbimizle destekliyoruz.
Amway Serbest Girişimcilerimize daha iyi bir gelecek sağlamaları için gerekli beceriler kazanmaları adına ücretsiz eğitimler sağlıyoruz. İş fırsatımız herkese açıktır, herkes aynı fırsat ve haklara sahiptir, adil ve güvenilir ortaklar olarak birlikte çalışmaktayız.
Girişimciliğin yeni fırsatlara ve bireysel gelişime açılan bir kapı olduğuna inanıyoruz. 50 yılı aşkın bir süreden beri kendi işine sahip serbest girişimcilerle birlikte çalışarak toplumda girişimciliği de destekliyoruz. Bu desteğimiz özellikle 50 yaş üzeri kuşağı da kapsamakta olup bu önemli yaş grubunun beceri, bilgi ve deneyimini değerlendirmelerini sağlamaktadır. Hedef bu demografik grubun davranış ve ihtiyaçları hakkında daha fazla bilgi edinerek 50 yaş üzeri girişimciliğin öneminin artmasına yardım etmektir.
Çalışanlarımız farklılığın desteklendiği bir iş ortamında yaşamakta, yüksek sağlık ve güvenlik standartlarında çeşitli avantajlarla birlikte kendilerini geliştirdikleri fırsatlardan ve eğitim olanaklarından faydalanmaktadır.
Felsefemiz şirketimizin ötesine geçtiği için AMWAY TM One by One kampanyamız muhtaç çocukların yaşamlarında bir fark yaratmaya çalışmaktadır. 2003 – 2014 yılları arasında bu kampanya 12 milyon çocuğun yaşamına olumlu katkı yaparak çocuklara yönelik amaçlar için 250 milyon ABD Doları fon toplamış ve 3,5 milyon saat gönüllü çalışılmıştır.