BEAUTY TALK 5/2016

ERKEKLERE SATIŞ YAPARKEN NELERİ YAPMALI, NELERİ YAPMAMALISINIZ

Günümüzde erkekler kişisel bakımlarına ve görünüşlerine eskiye göre daha çok önem veriyor. Fakat erkekler alışkanlıklar ve ihtiyaçlar yönünden kadınlara göre farklıdır. Her şeyden önce erkekler karmaşık olmayan ve yoğun yaşamlarından ekstra zaman almayacak ürünler istiyor. Bunun anlamı yeni özgün HYMM™ Koleksiyonunu satmak için pragmatik bir yaklaşım benimsemeniz gereğidir. İşte bazı yapmanız ve yapmamanız gerekenler.

 

 

 

 

BEAUTY TALK 4/2016

NE, NEDEN, NASIL: BİR PARTİYE EV SAHİPLİĞİ YAPMAK - VE DAHA ÇOK SATMAK!

Küçük bir parti kimin hoşuna gitmez? Veya bir plaj atmosferi? Sizin için özel bir önerimiz var! Plaj temalı bir parti düzenleyerek ARTISTRY™ 2016 İlkbahar Renk Koleksiyonu - Pacific Lights'tan ışıltılı renkleri göstererek güneş ısıtırken daha fazla satış yapabilirsiniz. İlginizi çekti mi? İşte Kaliforniya tarzı toplantınız ile yeni müşterilere ulaşmak için ne, neden, nasıl ve nerede.

 

 

 

 

 

BEAUTY TALK 3/2016

RENK KULLANIMI: YENİ ARTISTRY SIGNATURE COLOR™ Toz Far ve Allık Koleksiyonunu SATMANIZA YARDIMCI OLMAK İÇİN 3 PROFESYONEL ÖNERİ

Kadınlar gözlerinde, dudaklarında ve yanaklarında farklı renklerden hoşlanır fakat pek çoğu bu renkleri albenili bir şekilde nasıl uygulayacağını pek bilemez.  ARTISTRY™ Global Makyaj Sanatçısı Rick DiCecca'nın yaptığı bu üç öneriyi özümserseniz potansiyel müşterilerinize hangi YENİ ARTISTRY SIGNATURE COLOR ürününü kullanmaları gerektiği konusunda tavsiyede bulunabilirsiniz. Renk kullanmanın eğlenceli ve kolay olduğunu hiç aklınızdan çıkarmayın!

 

 

 

 

BEAUTY TALK 7/2015

YILBAŞI DÖNEMİNDE SABAHLARA DAHA CANLI BAŞLAYIN

 

Hepimiz yaşamışızdır. Ofis partisinden en son ayrılan olmak harika bir duygu gibi görünse de, ertesi sabah şişkin gözlerle ve hayalet gibi bembeyaz bir ciltle uyanmak pek neşeli bir şey değil. Bu yıl partide geç saatlere kadar kalabilir ve sabah da ışıl ışıl görünebilirsiniz! Gereken tek şey birkaç temel ürün ve birkaç akıllı tekniktir.

 

 

 

 

 

BEAUTY TALK 6/2015

MÜKEMMEL UYGULAMALI BİR ÜRÜN TANITIMI YAPIN

 

Bunu okuyorsanız muhtemelen makyaj konusunda biraz bilgiye sahipsiniz - ve daha da önemlisi - bir makyaj tanıtımı ve uygulamalı ürün tanıtımı yapmak istiyorsunuz. Bunun siz ve müşterileriniz için başarılı olması amacıyla Amway Academy eğitmeni ile birlikte bazı basit fakat etkili hazırlıkları ve temel kuralları hatırlayalım!
Hazırlıklara başlamadan önce atacağınız ilk adım müşterilerinizi nasıl davet edeceğinize karar vermektir.

 

 

 

 

 BEAUTY TALK 5/2015

 Günlük cilt bakım rejiminizde yenilik

 

En son satışa açılan ARTISTRY HYDRA-V serisiyle yeni düzeyde bir nemlendirmeyi keşfedin.  ARTISTRY HYDRA-V serisiyle diğer ARTISTRY temel grubunu ve özel uygulama ürünlerini en iyi birleştirme yöntemlerini bulun ve olağanüstü nemlendirme ile günlük cilt bakım düzeninizi geliştirin. Bu yeni, güçlü ve yenilikçi cilt bakım ürünlerini denemeyi düşünen ARTISTRY müşterilerinize iletilecek gerekli bilgi budur.

 

 

 

 

 

BEAUTY TALK 5/2015

ARTISTRY'ye Hoş Geldiniz


Eski beautycycle müşterilerinizi ARTISTRY ürün çeşitleriyle heyecan verici bir güzellik deneyimine davet etme zamanı geldi. Müşterilerinizi cilt bakımı veya makyaj ihtiyaçları için doğru ürünlere yönlendirerek sorunsuz bir geçiş yapabilirsiniz.   ARTISTRY cilt bakım ürünlerinin premium dünyasına sorunsuz bir geçiş sağlamak için sizi yönlendirelim.  

 

 

 
.